Zgodnie z zapowiedziami producenta o zakończeniu wsparcia licencji samodzielnych w styczniu 2020 r. (więcej na ten temat w naszym poprzednim artykule https://www.onisoft.pl/2019/03/27/zakonczenie-wsparcie-licencji-samodzielnej-shoper/) oferujemy wsparcie podczas migracji sklepu do wersji abonamentowej tzw. SaaS.
Pierwszym etapem jest przygotowanie do migracji, w ramach którego sprawdzamy możliwości technicznie przeniesienia sklepu oraz weryfikujemy elementy dodatkowe zaimplementowane w samym sklepie. Tworzona analiza umożliwia właścicielowi sklepu podjęcie decyzji o migracji sklepu.
Na podstawie wyników z etapu pierwszego podejmujemy wspólnie z klientem decyzję czy migrować sklep.
Sam proces migracji trwa przeważnie 1 dzień. W przypadku większych sklepów lub konieczności dokonania modyfikacji w wyglądzie proces migracji może się przedłużyć na dzień następny.
Migracja danych realizowana jest przez producenta oprogramowania. Jednakże samo zamówienie migracji oraz monitoring procesu jest realizowany przez Onisoft.
Zapraszamy do kontaktu – odpowiemy na wszystkie pytania związane z tematem migracji oraz doradzimy optymalne rozwiązania.
Jako reseller sklepu Shoper podzieliliśmy się swoimi doświadczeniami z samym producentem. Więcej na ten temat możecie Państwo przeczytać na stronie https://www.shoper.pl/blog/przenosimy-sklep-internetowy-na-licencje-saas/?fbclid=IwAR1Y-oh6-qtIsaEvP-M34AsJPl3V7ZY3L9fxe9PUrYwp7hWl5aP_P-53Qn4